Meest gestelde vragen

 

Voordat er contact word opgenomen met Calma Natural Living vragen wij u eerst de meest gestelde vragen door te kijken of dat u hier al een antwoord vind op u vraag. Mocht u vraag er niet tussen staan of u komt er niet uit neem dan gerust contact op of stuur een email naar info@calma-natural-living.nl.

 

  * Welke betaal mogelijkheden zijn er.

        Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan: iDeal.

 

  * Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten.

        Wij doen ons best je verzending binnen 3 werkdagen te verzenden. Vaak lukt dit zelfs eerder, maar door drukte kan er ook wel eens                        

        voorkomen dat het langer duurt. Ook zijn wij natuurlijk afhankelijk van de bezorg diensten. Maar geen zorgen we houden je van het hele

        proces op de hoogte via email.

 

  * Ik wil mijn bestelling retourneren. 

       Natuurlijk jammer dat je het item niet wil houden, maar dit is geen enkel probleem je mag namelijk altijd binnen 14 dagen je bestelling 

       retourneren. Lees hier even door hoe u uw item terugstuurt en vul het retour formulier in onder aan de retour pagina.

 

  * Kan ik een item reserveren.

        Wij willen iedereen gelijke kansen geven,en daarom nemen wij geen reserveringen aan. Van elke edelsteen is er maar één aanwezig en als deze 

        verkocht is hebben wij geen dezelfde beschikbaar.

 

  * Ik wil mijn bestelling annuleren.

       Dit is mogelijk zolang je bestelling nog open staat. Vul het contactformulier in en geef daarbij je bestelnummer door en vermeld daarbij dat de

       bestelling mag worden geannuleerd.        

       

  * Ik heb een bestelling geplaatst maar wil nog iets bestellen.

       Zolang wij je bestelling nog niet hebben verzonden is dit geen enkel probleem. Neem even contact op voor een kortingscode voor gratis 

       verzending. Bij misbruik van de kortingscode word de gehele bestelling geannuleerd. 

 

  * Mijn item is licht beschadigd ( er zit een krasje op / er is een stukje af ).

        Edelstenen zijn natuurproducten daarom zijn ze broos, sommige meer dan andere. Hierdoor is het normaal dat er soms krasjes of 

        oneffenheden op de edelstenen zitten. Hoe brozer de edelsteen hoe sneller hier kans op is. Het komt geregeld voor dat er tijdens het 

        verzendproces ondanks zorgvuldig verpakken een stukje van een edelsteen losraakt dit is helaas niet te voorkomen. Mocht je item nu helemaal

        in tweeën of in stukjes aan komen dan is dit natuurlijk een ander geval, neem dan zo spoedig mogelijk contact op.

 

  * Ik ben op zoek naar een speciaal item, maar zie hem niet in de webshop.

        Alles word persoonlijk ingekocht per item, dus ben je op zoek naar iets speciaal neem dan even contact op en ik kan kijken of ik het item voor

        je kan vinden.